可愛的表情和肢體語言↑



寫在小說前面,創作小說對我來說,音樂是密不可分的關係,
開始寫琉這個人時,一直找不到適合激發靈感的音樂,
這幾天認識Adam Lambert 這個人,覺得他的聲音和感覺跟我腦海中的琉頗像的,
分享好音樂給你們:)

Adam Lambert-Whataya Want From Me 


Hey, slow it down
嘿,慢慢來
What do you want from me
你到底想怎麼樣?
What do you want from me
你到底想怎麼樣?
Yeah, I’m afraid
我感到害怕了
What do you want from me
你到底想怎麼樣?
What do you from me
你到底想怎麼樣?
There might have been a time
或許已經有段時間了
I would give myself away
我曾想放棄我這個人
Ooh once upon a time
噢 從前很久以前的事了
I didn’t give a damn
我才不在乎
But now here we are
但是現在我們都在
So what do you want from me
所以,你到底想怎麼樣?
What do you want from me
你到底想怎麼樣?
Just don’t give up
就是請不要放棄
I’m workin’ it out
我會想辦法的
Please don’t give in
請你不要放棄
I won’t let you down
我不會讓你失望的
It messed me up,
我思緒雜亂不堪
Need a second to breathe
需要喘一口氣
Just keep coming around
就這樣一直繼續吧
Hey, what do you want from me
嘿,你到底想怎麼樣?
What do you want from me
嘿,你到底想怎麼樣?
What do you want from me
嘿,你到底想怎麼樣?
Yeah, it’s plain to see
看得都痛了
That baby you’re beautiful
寶貝你好完美無暇
And it’s nothing wrong with you
還有這不是你的問題
It’s me – I’m a freak
是我,是我這個怪人
But thanks for lovin’ me
但是,謝謝你肯愛這樣的我
Cause you’re doing it perfectly
因為,你真的給予我完美無缺的愛
Yeah there might have been a time
或許已經有段時間了
When I would let you step away
每每當我想讓你離開
I wouldn’t even try but I think
我卻不願嘗試 因為我想
You could save my life
你可以拯救我的人生
Just don’t give up
就是請不要放棄
I’m workin’ it out
我會想辦法的
Please don’t give in
請你不要放棄
I won’t let you down
我不會讓你失望的
It messed me up,
我思緒雜亂不堪
Need a second to breathe
需要喘一口氣
Just keep coming around
就這樣一直繼續吧
Hey, what do you want from me
你到底想怎麼樣?


Adam Lambert-Whataya Want From Me _Live版_ 


另一首歌
Adam Lambert-For Your Entertainment 

arrow
arrow
    全站熱搜

    鴨鴨 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()